diumenge, 19 de març del 2017

Paqui Torres


PAQUI TORRES

Alumna d'ESPA des del curs 14-15

Hola, el meu nom és Fca. Verònica Torres, encara que per als amics i per a l'escola d'adults sóc na Paqui. Mai havia anat al col·legi ja que venc d'una família d’artistes i em vaig criar en un circ, on em van ensenyar molt poc a llegir i a escriure. Jo mateixa en vaig haver d’aprendre una mica mirant els cartells del circ i ajuntant paraules. Per una altra banda, estic molt contenta d'haver viscut envoltada del que més m'agrada, que són els elefants, les serps, els cocodrils, les llames, els micos etc. El meu pare va ser el primer mag de l’illa bonica (Eivissa). Som deu germans, entre els quals hi ha cantants, pallassos, músics, ventrílocs, ballarins i mags. Jo som l'única que no em dedic a aquest món, però sí que vaig fer els meus primers passos amb la màgia.



Em vaig casar amb 20 anys i he tingut dos fills dels quals em sent molt orgullosa ja que tenc una filla mestra i un fill que va acabar els estudis i treballa a les oficines de correus. Vaig poder donar-los el que jo mai havia tingut i que és tan necessari, em referesc a l'educació.
Estim els animals, em consider una persona molt sensible, inquieta, nerviosa i tenc un proplema de dislèxia i dèficit d’antenció, encara que també em consider intel·ligent per a altres coses de la vida.
Les meues aficions són: la fotografia, el mar, la muntanya, les estrelles, els ocasos i, sobretot, m'agrada tenir temps per estar amb mi mateixa. També m’agrada viatjar, encara que viatjo poc.

En aquest camí per la vida he treballat de moltes coses: he tengut cura de nens, he estat en un supermercat, en una botiga de roba, he fet d’esteticista, model, distribuïdora de premsa... Però hi ha una cosa a la qual em dedic ara perquè he heretat el do de ma mare, parl del món espiritual. Treball amb les cartes del tarot, de totes les classes de tarot que hi ha. A part d'aprendre de ma mare, he anat a diversos congressos a Barcelona i a Madrid.
La meva meta és arribar a treure’m el graduat, encara que em costa molt pels problemes anteriorment esmentats, per això he estat diverses vegades a punt de tirar la tovallola i deixar-ho, ja que em costa més que als altres. Però tenc uns professors que per a mi són uns àngels i es preocupen molt perquè l’alumne aconsegueixi la seua meta. Per mi són com de la família i els tenc un gran afecte. Els agraeix la paciència que tenen amb mi.
Pel que fa als companys puc dir que cadascú és com és però he après molt de cada un, encara que tengui més afinitats amb uns que amb altres. Però m'encanten i des que vaig a l'escola he fet molts amic de veritat.
Us envio una abraçada a tots els professors, alumnes i als que no em coneixeu i m’esteu llegint. Molta felicitat per a tots amb tot el meu afecte!

Per saber-ne més







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada