dilluns, 15 de gener del 2018

M. José Albert

Na M. José Albert és una de les alumnes que el curs passat va aconseguir el seu graduat d'ESPA. El seu pas per l'escola ens va deixar molt bon record i ens alegram molt que les coses li vagin tan bé. 
El Periódico de Ibiza y Formentera li dedica aquesta entrevista per la seva dedicació a l'Associació Pitiüsa d'Ajuda a Afectats de Càncer (APAAC) :

Per saber-ne més

La M. José ens ha deixat aquestes paraules que agraïm moltíssim:
"Cuando decidí ponerme a estudiar, tuve que valorar muchas cosas, cambiar rutinas, en aquel entonces trabajaba, además de llevar mi casa y mi familia, pero no fue un impedimento porque recibí todo el apoyo del mundo. Sacarme la Eso ha provocado muchos cambios en mi vida. Ha hecho que tenga más ganas de formarme, empecé a estudiar un ciclo formativo de grado medio de auxiliar de enfermería. Ahora lo tengo parado pero lo retomaré.
Mi paso por el CEPA Pitiüses fue fantástico, no puedo olvidar a ningún profesor y profesora, los cuales tienen la magia y el poder de hacer lo difícil más fácil, son los magos de la enseñanza. Animo a todas las personas no se han quedado atrás en sus estudios, si tienen ganas de aprender, no importa la edad ni el tiempo, nunca es tarde.
¡Gracias por enseñar!"

Aquí recordem el seu pas per l'escola:

Paraules de M. José el dia de la seva graduació


A classe amb els seus companys



Participant sempre en totes les activitats de l'escola, com a la Mostra de microrelats 

Mostrant el seu diploma de graduada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada